טיפים למי שרוצה להיות בעלים של עסק מצליח בקהילה החרדית

מערכת שורש  כח תמוז, תשפב  7/27/2022

בשביל שתוכלו להיות בטוחים שהעסק שלכם יצליח עליכם לדעת לאן אתם נכנסים. זה לא עולם שהוא פשוט וגם לא עולם שהוא יציב
.......................

טיפים למי שרוצה להיות בעלים של עסק מצליח בקהילה החרדית

צילום: pexels
קיימים מספר הבדלים בין בעל עסק מהקהילה החרדית לבין בעל עסק שהוא לא מהקהילה החרדית. ההבדלים האלה נובעים מהפער הטכנולוגי שיש בקהילה החרדית, מחוסר הכשרת עובדים והשילוב שלהם בעסקים ועוד סיבות נוספות, רבות ומגוונות. אנחנו כאן היום כדי לנסות להעשיר לכם את הידע ולתת לכם את המידע הדרוש לאיך תהפכו להיות בעלים של עסק מצליח והוא נמצא בקהילה החרדית. ממליצים לכם להמשיך ולקרוא.

מהו עוסק מורשה ואיך הוא יתרום לכם להיות בעל עסק מצליח בקהילה החרדית?
אז כדי שנבין איך פתיחת עסק מורשה יכולה לעזור לכם להיות בעלי עסקים מצליחים במגזר החרדי עלינו להבין מה זה עוסק מורשה. אז בעל עסק המוגדר כעוסק מורשה יהיה חייב לגבות מלקוחותיו מע"מ על כל עסקה ועסקה ולהעביר את סכום שהתקבל לרשות המיסים. אז הגדרתם את העסק שלכם כעוסק מורשה עכשיו רק נותר לוודא שהוא יצליח. מה אתם צריכים לוודא בעת הקמתו של העסק? וודאו את החולשות שלו, את החוזקות שלו, מה הן ההזדמנויות שהוא מביא ובמקביל מה הם האיומים. ברגע שתדעו לענות באמת ובתמים על השאלות הללו ותדעו גם לפתור אותן, אין ספק כי העסק שלכם ישגשג ברמה גבוהה ביותר.

איך מקבלים מימון לפתיחת עסק במגזר החרדי?
יש כל מיני דרכים להשיג מימון. לאחר הרבה שנים שהגיעה ההבנה שהציבור הוא הומוגני, אך עדיין זה לא התקבל על ידי כל המגזרים ולכן, עם השנים, קמו כמה מקורות מימון שהם מיועדים לאוכלוסייה החרדית, על מנת לעודד בהם קצת יזמות ורוח עסקית. מקור מאוד ידוע וגם אמין נקרא קרן פדרציית ניו יורק אשר מעניקה הלוואות שהן קצרות מועד ליזמים אשר באים מהמגזר החרדי. לקרנות הללו יש תנאי החזר שהם נוחים, כמו למשל ריבית נמוכה. כמובן שיש עוד פתרונות פיננסיים לקבלת מימון לעסקים מהמגזר החרדי, ולכן אם אתם לפני פתיחת עסק, חשוב מאוד לא לפסוח על אף בדיקת זכאות. יכול להיות שמגיע לכם יותר ממה שאתם יודעים.

איך פותחים עסק שגם יצליח בקהילה החרדית?
בשביל שתוכלו להיות בטוחים שהעסק שלכם יצליח עליכם לדעת לאן אתם נכנסים. זה לא עולם שהוא פשוט וגם לא עולם שהוא יציב. עליכם להיות סבלניים. כדאי לכם לגייס הון ראשוני כדי שלא תצטרכו לקחת הלוואה כל-כך גדולה. ככל שיהיה לכם יותר הון עצמי כך הסיכוי לקבל הלוואה מהבנק גדלה. פתיחת עסק כרוך בהמון בירוקרטיה. אל תדחו מה שאפשר לעשות עכשיו לאחר כך. תטפלו בהכל באותו הרגע. תעקבו אחר ההוצאות שלכם וההכנסות שלכם. גם בהקמת העסק וגם בתפעול השוטף. אלה אולי נראים כמו טיפים מובנים מאליהם, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם כי אם תזלזלו, תדחו את הדברים ולא תשימו לב מה יוצא ומה נכנס, לא רק שהעסק לא יצליח הוא כנראה גם ייפול. אז שימו לב.